utorak, 27. prosinca 2011.

Google AdWords

Može li se ipak nekako u vrlo kratkom vremenu postići, odnosno dostići, prva pozicija u rezultatima pretrage na Google tražilici? Kako je to sad moguće, ako smo već ranije, kad je u pitanju SEO optimizacija web stranica, konstatirali kako Vam to nitko ne može jamčiti?! Da, doista, nitko Vam ne može jamčiti da ćete se u ekspresno kratkom roku pojavljivati među prvim rezultatima pretrage, kada je u pitanju Google. Riječ je o Google marketinškoj kampanji, koja, kao uostalom i sve ostalo kada je u pitanju Google, funkcionira na vrlo jednostavnom i prihvatljivom konceptu Internet oglašavanja. Korisnik, odnosno bolje rečeno vlasnik web stranice može izabrati AdWords kampanju primjerice u trenucima kada je tek napravljena njegova web stranica. Sam odabire budžet za kampanju, to jest dnevni trošak za pojavljivanje Vaših oglasa. Aktivacija usluge iznosi 35,00 kuna, dok je najmanja početna uplata 70,00 kuna. Kako, dakle, radi Google AdWords oglasna kampanja? Prvo, morate imati otvoren Google korisnički račun, koji je besplatan. Nakon što ste to učinili, logirate se u korisničko sučelje Google AdWords programa. Tako, recimo, Vi imate web stranicu koja se bavi isključivo prodajom bicikala i opreme za biciklizam. U AdWords postavkama ćete, logično, birati ključne riječi koje se tiču bicikala. Primjerice, odabrat ćete riječi "bicikl, biciklizam, oprema za biciklizam, rezervni dijelovi za bicikle, prodaja bicikala, prodaja rabljenih bicikala..." i slično tome. Nakon što ste to učinili, odabrat ćete naslov Vašeg oglasa, kratki tekst kojim ćete nastojati privući klijente i URL (web adresu) Vaše Internet stranice. Potom ćete oglasne stavke definirati na temelju države i jezika. Što to znači? Ako prodajete bicikle samo i isključivo na području Hrvatske, onda ćete kao državu izabrati Hrvatsku, a kao jezik, naravno, hrvatski. Vaš će se oglas prikazivati samo na hrvatskoj inačici Google tražilice jer Vaši su ciljani klijenti iz Hrvatske i Vi svoju robu i usluge želite prodavati samo na području Hrvatske. Na kraju, definirate dnevni budžet koji želite potrošiti da bi se Vaš oglas prikazivao na Google tražilici. Dakako, visina dnevnog budžeta ponajprije ovisi i Vašoj financijskoj situaciji, odnosno o predviđenim troškovima za reklamiranje. Google AdWords marketinškog programa. Vaš će se oglas početi prikazivati odmah. Ako korisnik Googlea u tražilicu upiše termin "prodaja bicikala", a Vi ste Vašu kampanju, između ostalog, bazirali i na tim ključnim riječima, Vaš se oglas prikazuje izdvojen od rezultata pretrage, ali na prvoj stranici rezultata pretrage. Uz oglas stoji natpis "Sponzorirane veze", kako bi se korektno naglasilo da nije riječ o rezultatima pretrage, nego o plaćenom oglasu. Hoće li korisnik koji traži "prodaju bicikala" kliknuti upravo Vaš oglas, to naravno ovisi ponajprije o atraktivnosti oglasa. Naravno, postoje i određene, uvjetno rečeno, tajne tih kampanja, a koliko ćete ih znati iskoristiti, ovisi o Vašem stručnom znanju kada je u pitanju Internet marketing. Ako Vam treba pomoć, savjet ili profesionalna usluga, javite se s potrebama, a mi ćemo Vam odgovoriti ponudom. Google AdWords program je doista najbolji izbor, pogotovo kada su u pitanju nove web stranice, koje tek traže svoje visoko mjesto među rezultatima pretrage. Dok profesionalna SEO optimizacija ne počne davati rezultate, preporučamo Vam Google AdWords kampanje.

Nema komentara:

Objavi komentar