utorak, 27. prosinca 2011.

Google AdWords

Može li se ipak nekako u vrlo kratkom vremenu postići, odnosno dostići, prva pozicija u rezultatima pretrage na Google tražilici? Kako je to sad moguće, ako smo već ranije, kad je u pitanju SEO optimizacija web stranica, konstatirali kako Vam to nitko ne može jamčiti?! Da, doista, nitko Vam ne može jamčiti da ćete se u ekspresno kratkom roku pojavljivati među prvim rezultatima pretrage, kada je u pitanju Google. Riječ je o Google marketinškoj kampanji, koja, kao uostalom i sve ostalo kada je u pitanju Google, funkcionira na vrlo jednostavnom i prihvatljivom konceptu Internet oglašavanja. Korisnik, odnosno bolje rečeno vlasnik web stranice može izabrati AdWords kampanju primjerice u trenucima kada je tek napravljena njegova web stranica. Sam odabire budžet za kampanju, to jest dnevni trošak za pojavljivanje Vaših oglasa. Aktivacija usluge iznosi 35,00 kuna, dok je najmanja početna uplata 70,00 kuna. Kako, dakle, radi Google AdWords oglasna kampanja? Prvo, morate imati otvoren Google korisnički račun, koji je besplatan. Nakon što ste to učinili, logirate se u korisničko sučelje Google AdWords programa. Tako, recimo, Vi imate web stranicu koja se bavi isključivo prodajom bicikala i opreme za biciklizam. U AdWords postavkama ćete, logično, birati ključne riječi koje se tiču bicikala. Primjerice, odabrat ćete riječi "bicikl, biciklizam, oprema za biciklizam, rezervni dijelovi za bicikle, prodaja bicikala, prodaja rabljenih bicikala..." i slično tome. Nakon što ste to učinili, odabrat ćete naslov Vašeg oglasa, kratki tekst kojim ćete nastojati privući klijente i URL (web adresu) Vaše Internet stranice. Potom ćete oglasne stavke definirati na temelju države i jezika. Što to znači? Ako prodajete bicikle samo i isključivo na području Hrvatske, onda ćete kao državu izabrati Hrvatsku, a kao jezik, naravno, hrvatski. Vaš će se oglas prikazivati samo na hrvatskoj inačici Google tražilice jer Vaši su ciljani klijenti iz Hrvatske i Vi svoju robu i usluge želite prodavati samo na području Hrvatske. Na kraju, definirate dnevni budžet koji želite potrošiti da bi se Vaš oglas prikazivao na Google tražilici. Dakako, visina dnevnog budžeta ponajprije ovisi i Vašoj financijskoj situaciji, odnosno o predviđenim troškovima za reklamiranje. Google AdWords marketinškog programa. Vaš će se oglas početi prikazivati odmah. Ako korisnik Googlea u tražilicu upiše termin "prodaja bicikala", a Vi ste Vašu kampanju, između ostalog, bazirali i na tim ključnim riječima, Vaš se oglas prikazuje izdvojen od rezultata pretrage, ali na prvoj stranici rezultata pretrage. Uz oglas stoji natpis "Sponzorirane veze", kako bi se korektno naglasilo da nije riječ o rezultatima pretrage, nego o plaćenom oglasu. Hoće li korisnik koji traži "prodaju bicikala" kliknuti upravo Vaš oglas, to naravno ovisi ponajprije o atraktivnosti oglasa. Naravno, postoje i određene, uvjetno rečeno, tajne tih kampanja, a koliko ćete ih znati iskoristiti, ovisi o Vašem stručnom znanju kada je u pitanju Internet marketing. Ako Vam treba pomoć, savjet ili profesionalna usluga, javite se s potrebama, a mi ćemo Vam odgovoriti ponudom. Google AdWords program je doista najbolji izbor, pogotovo kada su u pitanju nove web stranice, koje tek traže svoje visoko mjesto među rezultatima pretrage. Dok profesionalna SEO optimizacija ne počne davati rezultate, preporučamo Vam Google AdWords kampanje.

Facebook i online oglašavanje

Kako je Google postao sinonim za internet premda se u Hrvatskoj može isto reći i za Facebook i online oglašavanje, a Facebook sa 800 milijuna korisnika najveća društvena mreža na svijetu, nije teško shvatiti zašto sam odlučio suprotstaviti oglašavanje upravo putem ova dva diva. Nažalost uspoređivati oglašavanje na Googleu i Facebooku nije lako. Google je internet tražilica koju ljudi između ostalog koriste i za pretraživanje oglasa i ponuda, dok je Facebook društvena mreža na kojoj se korisnici žele družiti sa obitelji i prijateljima a ne primati razne ponude. Zbog toga imaju i različiti pristup oglašavanju sa kojima dolaze mnoge prednosti i mane na obje strane. Idealno bi bilo plasiranje oglasa i na Googleu i na Facebooku. Ali što ako ne možete? Imate limitirana financijska sredstva ili ste ograničeni sa vremenom a morate se odlučiti samo za jednu od ove dvije opcije? Kada kreirate kampanju sa oglasima putem AdWordsa oslanjate se na ključne riječi. Putem njih usmjeravate vaš oglas i sredstva za oglašavanje prema ljudima koji su vam bitni i traže ono što imate za ponuditi, a zaobilazite one koje vaša ponuda ne bi interesirala. To je idealno ako osoba traži “Apartman u Zadru” a vaše ključne riječi i oglas to i nude. Problem sa ključnim riječima je taj što moraju biti usko vezane za sadržaj oglasa i za web stranicu koju povezujete sa tim oglasom. Ako Google smatra da to nije slučaj cijena prikazivanja vašeg oglasa po ključnim riječima će biti veća u odnosu na oglase koji prate tu uputu a i manje će puta biti prikazan u odnosu na njih. Da biste to izbjegnuli a ipak prikazali oglas za druge pojmove pretraga potrebno je kreirati nove ciljane oglase samo za te pretrage, kreirati posebne landing stranice i ponavljati ovaj proces dok niste pokrili sve željene upite. Odmah vam je jasno zašto za taj posao postoje profesionalne tvrtke koje to sve vode za vas. Facebook ima drugačije rješenje ovog problema – ponudio je interese svojih korisnika na dražbu oglašivačima. Nema ključnih riječi već se umjesto njih upisuju interesi i sve osobe sa navedenim interesom će vidjeti oglas. Uz to postoji puno više opcija oko same demografije korisnika koji će vidjeti reklamu od kojih će iznajmljivači imati posebno veliku korist. Iako bi bilo dobro da i ovdje napravite nekoliko verzija oglasa kojeg ćete gurati posebnim interesima i demografijama to nije nužno i zbog toga vaš oglas može biti brzo i jednostavno spreman za distribuciju.

najposjećenija stranica na internetu

Google je trenutno najposjećenija stranica na internetu gdje je moguće pronaći gotovo sve što Vas zanima. Ljudi, što god da traže, svakodnevno koriste Google kako bi došli do raznih informacija. Google je, na osnovu velike popularnosti, razvio jedan od najučinkovitijih načina oglašavanja. Google oglasi, djeluju na principu ključnih riječi (Google prikazuje rezultate ovisno o tome koje je ključne riječi odnosno pojmove netko upisao u pretragu). Nastavno na SEO optimizaciju (link na SEO članak) Vaše stranice, u mogućnosti ste zakupiti oglasnu kampanju na Google-u, za ciljane ključne riječi. Pri postavljanju kampanje, potrebno je zakupiti određene ključne riječi, te odrediti mjesečni budžet kampanje. Nakon postavljanja kampanje, nakon pretrage, Vaš će se oglas prikazivati u vrhu, te će Vam se svaki put kada netko klikne na njega, iz budžeta oduzeti iznos cijene klika (Npr, ako je cijena klika jedan dolar, a Vaš budžet 30 dolara, kada trideset ljudi klikne na Vaš oglas, budžet će se isprazniti te se oglas do kraja tog mjeseca neće prikazivati)
Napominjemo da ste sami u mogućnosti kontrolirati sve troškove, te da cijene pojedinih ključnih riječi ovise o tome koliko ima drugih natjecatelja za isti riječ. Mogu biti od 0.10 dolara, pa sve do nekoliko dolara. Oglašavanje na Google-u se pokazalo kao jedan od najučinkovitijih načina oglašavanja, te je za ovakav način oglašavanja vrlo lako mjeriti konkretne rezultate. Možete lako mjeriti koliko Vam je posjeta na web stranicu došlo preko Google-a.

Oglašavanje sa Google AdWords

Oglašavanje sa Google AdWords je najefikasniji način usmjeravanja posjetitelja i potencijalnih kupaca na vaše internet stranice, za vaše proizvode ili usluge. Uz stručnu analizu stranica vaših internet stranica preporučiti ćemo izbor ciljanih ključnih riječi koje imaju visoku vjerojatnost pri traganju vaših potencijalnih kupaca. To će povećati prodaju i prisutnost vaše internet stranice na Internetu. Zamislite potencijalnog kupca kako traži na Googleu, najvećoj i najviše korištenoj tražilici na svijetu, usluge ili proizvode koje nudite i vaša internet stranica dolazi na vrh stranice s rezultatima! Najbolji dio je da se rezultati pokazuju svaki put; mi samo trebamo platiti kada netko stvarno klikne na vaš oglas.

* Zato što uz odličnu optimizaciju internet stranica i dalje želimo osigurati vidljivost vaše internet lokacije potencijalnim kupcima koji koriste različite ključne riječi koje se odnose na vaš proizvod ili uslugu.
* Pomoću Google AdWordsa možete imati kvalitetu posjeta na svoju Internet lokaciju i ciljane klijente.
* Jer donosi neposredne rezultate koji se mogu izmjeriti i pregledati u svrhu poboljšanja prometa klijenata.
* I na kraju, "Zato što se isplati!"


Google tražilica funkcionira pretraživanjem ključnih riječi. Kupci upišu ključne riječi za usluge i proizvode koje traže. Internet stranice koje odgovaraju zadanim kriterijima nalaze se na stranici rezultata sa Google AdWordsom, vaša internet stranica je istaknuta na vrhu stranice s rezultatima a rezultat je potencijalno visok promet na vašoj internet lokaciji od strane zainteresiranih kupaca.

* Prvo pažljivo analiziramo vaše postojeće internet stranice, budžet te promet posjetitelja.
* Zatim odabiremo određene ključne riječi na temelju vašeg poslovanja, koje imaju visoku vjerojatnost da će se koristiti u potrazi potencijalnih kupaca. Također pripremamo učinkovit tekst za oglašavanje.
* Kada posjetitelj obavlja pretraživanje u Googleu sa ključnim riječima koje se odnose na vašu tvrtku, vaš oglas se nalazi na vrlo vidljivom djelu stranice s rezultatima.
* Posjetitelj vidi vaš oglas te s klikom na njega ide izravno na vaše internet stranice gdje se mogu kupiti vaši proizvodi ili usluge.
* Detaljna statistika s rezultatima pretraživanja i rezultatima klikova na vaš oglas pružaju informacije koje su bitne za uspjeh vaše reklamne kampanje.